سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجمع طلاب شهرستان قیرو کارزین


تعداد

بازدید

v امروز : 1 بازدید

v دیروز : 0 بازدید

v کل بازدیدها : 5983 بازدید

مطالب قبلی

اسفند 1387

آهنگ وبلاگ

87/12/6 :: 9:40 عصر

دهم اسفندماه؛

نام‌نویسی اینترنتی امتحانات خرداد حوزه علمیه قم آغاز می شود

 نام‌نویسی اینترنتی امتحان‌های خرداد‌ماه سطوح عالی حوزه علمیه قم از دهم اسفند‌ماه به صورت اینترنتی انجام می شود

 

  نام‌نویسی اینترنتی امتحان‌های خرداد‌ماه سطوح عالی حوزه علمیه قم از دهم اسفند‌ماه به صورت اینترنتی انجام می شود.

حجت‌الاسلام عباس ثقفی، مسؤول دایره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا گفت: نام‌نویسی امتحان‌های خرداد‌ماه سطوح عالی حوزه علمیه قم از دهم اسفندماه به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

وی افزود: طلاب و فضلای حوزه علمیه از دهم تا اول اردیبهشت ماه فرصت دارند برای امتحان های خرداد ماه حوزه علمیه نام نویسی کنند.

حجت الاسلام ثقفی خاطر نشان کرد: براساس هماهنگی‌ها به عمل آمده با استادان سطح عالی حوزه علمیه قم، امتحان‌های خرداد‌ماه از هجدهم خرداد آغاز و تا پنجم تیرماه به مدت بیست روز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: پس از نام نویسی الکترونیکی امتحان های نواقصی در بهمن ماه این طرح برای امتحان های خرداد ماه نیز صورت می گیرد.

مسؤول دایره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه قم اظهار داشت: اعتراض به نحوه تصحیح و اعلام نتایج از طریق اینترنت صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، طلاب می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.howzeh-qom.com/ در امتحان ها خرداد ماه نام‌نویسی کنند.

 

 آیت‌الله ‌العظمی صافی‌گلپایگانی

 حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها مایه برکات فراوانی شده‌اند

آیت‌الله ‌العظمی صافی‌گلپایگانی، حوزه‌های علمیه ،شهرستان‌ها، مایه برکات، فراوانی ،شده‌اند

عصر غیبت عصر امتحان و موقعیت خاصی برای شیعیان است تا در مقام تمسک به اهل‌بیت (ع) ثابت قدم بمانند. 

 

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار طلاب و اساتید حوزه علمیه مراغه با اشاره به برکات حوزه‌های علمیه گفتند: یکی از مسایلی که اسباب امیدواری و خشنودی امام زمان (عج) و شیعیان شده تاسیس حوزه‌های علمیه در سراسر کشور و رغبتی است که جوانان به علوم و معارف اهل‌بیت (ع) پیدا کرده‌اند.

ایشان افزودند: وجود حوزه‌های علمیه باعث دفع بسیاری از مفاسد و معایب می‌شود و بر امور دینی و مذهبی شهرها نظارت دارند و منطقه را از وجود انسان‌های پلید حفظ می‌کنند.

معظم‌له یادآور شدند: وجود خلاء‌ها، تحقیرها و ناامیدی‌هایی که از مکتب‌های مختلف انحرافی برای بشر به وجود آمده باعث شد مردم آمادگی پذیرش معارف حقه را پیدا کنند و ما باید این معارف را در اختیار آنان قرار دهیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: ظهور مکتب‌های فاسد، تلاش روحانیت را چندین برابر کرده که باید در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی شود.

حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با بیان اینکه با ترویج فساد میان زنان و مردان می‌خواهند هویت جامعه اسلامی را عوض کنند، گفتند: ما به بانوانی نیاز داریم تا در مقابل بی‌بند باری‌ها اظهار وجود کنند و با ارایه حجاب و عفت اسلامی و بیان کرامت زن در اسلام جلوی فساد را بگیرند.

معظم‌له یادآور شدند: امروز هویت اسلامی ما در خطر است و باید جوانان با اطلاع از مسایل و شبهات روز و یادگیری احکام و دستورات اسلامی به علوم پیشرفته تجهیز شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به علاقه تاریخی دیار آذربایجان به اهل بیت‌ (ع) افزودند: برگزاری مجالس عزاداری و اجرای برنامه‌های مذهبی نشان از خلوص نیت آنان به اهل‌بیت (ع) دارد.

حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی به آثار علمای شیعی اشاره کرده و گفتند: اولین مدرسه نجوم توسط شیعیان در دنیا تشکیل شد که موسس آن علامه حلی بوده و یکی از شعبات آن در شهرستان مراغه بود.

دوره آموزش غیرحضوری مدیران حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود

دوره آموزش ،غیرحضوری، مدیران ،حوزه های علمیه ،خواهران، برگزار، می شود

معاونت شهرستانهای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران طرح دوره بلند مدت آموزشی مدیران حوزه های علمیه خواهران را تدوین می کند.

معاون شهرستانهای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: براساس این طرح، مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور با شرکت در دوره آموزشی سه ساله غیر حضوری، مدرک سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مدیریت را دریافت می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمیان افزود: این طرح هم اکنون در این معاونت در حال بررسی است و در صورت تصویب در شورای اداری مرکز، جهت تایید نهایی به شورای عالی حوزه ارسال خواهد شد.

وی افزود: در این طرح امکان ارائه این دروس به طلاب خواهر دارای مدرک فارغ التحصیلی سطح دو (کارشناسی ) که علاقمند به تحصیل در رشته مدیریت هستند نیز فراهم خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ


    منوى اصلى

    خانه v
    شناسنامه v
    پارسی بلاگv
    پست الکترونیک v
     RSS v
     Atom v

    درباره خودم

    لوگوى وبلاگ

    مجمع طلاب شهرستان قیرو کارزین

    اشتراک در خبرنامه

     

    template designed by Rofouzeh