سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجمع طلاب شهرستان قیرو کارزین


تعداد

بازدید

v امروز : 6 بازدید

v دیروز : 0 بازدید

v کل بازدیدها : 5988 بازدید

مطالب قبلی

اسفند 1387

آهنگ وبلاگ

87/12/6 :: 9:37 عصر

آیت الله مکارم شیرازی: استعدادهای درخشان در حوزه علمیه باید حفظ و تقویت شوند

 

 

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: استعدادهای درخشان در حوزه علمیه باید به عنوان منبع ارزشمند اسلام در جهان حفظ و تقویت شوند.

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: استعدادهای درخشان در حوزه علمیه باید به عنوان منبع ارزشمند اسلام در جهان حفظ و تقویت شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، امروز در دیدار طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه مراغه گفت: امروز باید با آخرین سلاح فرهنگی به میدان جنگ دشمن رفت.

وی تصریح کرد: هم اکنون دشمنان با بهره گیری از آخرین تجهیزات دنیا به میدان جنگ با اسلام آمده اند و از هر گوشه و کنار جوانان ما را مورد هجمه قرار می دهند و ما برای مقابله با آن ها باید به آخرین سلاح فرهنگی روز مجهز شویم.

این مرجع تقلید با اشاره به فعالیت بیش از هجده هزار پایگاه اینترنتی ضد شیعی گفت: عصر حاضر پیشرفت اسلام شتاب خوبی گرفته است؛ اما هجمه دشمنان نیز شکل تازه ای به خود گرفته است و با انوع تبلیغات منفی در صدد انحراف جوانان هستند.

وی تاکید کرد: اگر چه اسلام بسیار غنی و مستحکم است و ما هرگز از تهدیدها و هجمه های دشمنان هراسی نداریم؛ ولی باید در برابر این تبلیغات بیدار بود و با بهره گیری از زبان های زنده جهان آخرین شبهات را شناخت و به خوبی پاسخ مستحکم و مستدلی ارائه کرد.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به حضور طلاب در این دیدار اظهار داشت: هم اینک طلاب جوان و مستعدی در حوزه های علمیه وجود دارد که باید این استعداها درخشان شناسایی و برای پرورش عالمان دینی جهت دهی شوند تا همچون گذشته شاهد فقیهان و مراجع تقلید قوی در کشورمان باشیم.

وی تاکید کرد: استعدادهای درخشان در حوزه علمیه باید به عنوان منبع ارزشمند اسلام در جهان حفظ و تقویت شوند.

 



  • کلمات کلیدی :
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ


    منوى اصلى

    خانه v
    شناسنامه v
    پارسی بلاگv
    پست الکترونیک v
     RSS v
     Atom v

    درباره خودم

    لوگوى وبلاگ

    مجمع طلاب شهرستان قیرو کارزین

    اشتراک در خبرنامه

     

    template designed by Rofouzeh